Pāriet uz galveno saturu

Sūdzības

SŪDZĪBA

Pat ja piegādāto preču defekts ir minimāls, esiet droši, ka mēs problēmu risināsim nekavējoties un jūsu apmierinātības labad. Mūsu interesēs ir visu nokārtot pēc iespējas ātrāk, tāpēc jums nav jāuztraucas par to, ka būs jāgaida ilgāk nekā nepieciešams (mēs parasti spējam visu atrisināt dažu dienu laikā).

Kad varu iesniegt sūdzību?

Mēs esam atbildīgi par preču defektiem piegādes brīdī vai par tiem, kas rodas 24 mēnešu laikā pēc to piegādes. Tomēr mēs neesam atbildīgi par jauniem defektiem, jo īpaši, ja tos izraisījusi nepareiza preces lietošana. Lietotu preču gadījumā mēs neatbildam par defektiem, kas atbilst preces izlietojuma daudzumam, vai lietotu preču defektiem piegādes laikā. Ja precēm ir noteikts derīguma termiņš, mēs esam atbildīgi par to, lai prece būtu piemērota lietošanai norādītājā laikā.

Mēs klientiem atgādinām, ka paaugstināta jutība vai alerģiska reakcija pret iegādāto preci nav uzskaitāma par defektu. Tāpat par pamatu sūdzībai nevar uzskatīt defektus, kas attiecas uz bezmaksas dāvanām vai citām bezmaksas precēm, kas nav jūsu pasūtītās preces. Fotogrāfijām mūsu tīmekļvietnē ir ilustratīvs nozīme, un tās neatspoguļo preces īpašības (piemēram, var atšķirties iepakojums, ja ražotājs to ir nomainījis).

Kādas ir manas tiesības, iesniedzot sūdzību?

Bojātas preces gadījumā mēs varam to kompensēt ar kuponu.

Tāpat defekta gadījumā jums ir tiesības pieprasīt preces apmainīšanu pret citu vai salabošanu.

Ja no mūsu puses šāds risinājums nav iespējams vai ir pārmērīgs, jums ir tiesības pieprasīt atlaidi no samaksātās cenas. Tādā gadījumā preces paliek pie jums, un mēs atmaksājam daļu no tās pirkuma cenas. Ja defekts ir būtisks, jūs varat arī lauzt līgumu. Tādā gadījumā preces ir jāatgriež atpakaļ, un mēs jums atlīdzināsim pirkuma cenu pilnā apmērā.

Kā iesniegt sūdzību?

Ja izlēmāt iesniegt sūdzību, preces jāsūta pievienojiet klāt aizpildītu sūdzības veidlapu, ko atradīsiet šeit
 
Par sūdzības virzību, tās saņemšanu, pieņemšanu vai noraidīšanu informēsim jūs pa e-pastu vai ar īsziņām. Mēs varam sazināties ar jums arī pa tālruni.
 
Lēmumu par jūsu sūdzību pieņemsim bez kavēšanās. Sūdzības apstrāde, tostarp arī atlīdzība par defektu, nepārsniegs 30 dienas. Pretējā gadījumā jums ir tiesības lauzt līgumu. Tāpēc mums ir vajadzīga jūsu palīdzība, lai lēmums tiktu pieņemts iepriekš minētajā laikā. Gadījumā, ja sūtījums pienāk sabojāts vai trūkst kādu preču, iesakām klientiem saglabāt visu iepakojumu vismaz 5 darbdienas kā prasības apliecinājumu. Bojājuma attēls arī var paātrināt prasības izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu.

Kontaktinformācija

Mēs labprāt atbildēsim uz visiem jūsu jautājumiem par sūdzībām. Sazinieties ar mums pa e-pastu, rakstot vēstuli uz adresi info@notino.lv, vai zvaniet pa tālruni +371 644 15 229.

Vai jums ir jautājumi? Sazinieties ar mums.








Apstiprinot jūs piekrītat, ka uzņēmums „Notino International Limited” apstrādā jūsu personas datus piedāvājumu un tirgvedības nolūkos. Jums ir tiesības iebilst. Papildinformācija pieejama personas datu apstrādes pamatnostādnēs.