Piegādes informācija
Bezmaksas piegāde
Piegādes iespējas
DPD paku skapis 2,95 €
- Sūtījumu piegādā kurjeru uzņēmums DPD.
- Nosūtīšanas brīdī jums pa e-pastu tiek nosūtīta informācija, tostarp sūtījuma numurs.
- Piegāde ilgst 2-3 darba dienas.
- Piegāde vienā no 254 saņemšanas punktiem.
- Kad sūtījums tiks nogādāts saņemšanas punktā, jūs saņemsiet SMS un e-pasta vēstuli.
- Jūs varat pārvaldīt savu pasūtījumu, noklikšķinot uz saites saņemtajā īsziņā.
- Pakas tiek uzglabātas saņemšanas vietā 3 kalendārās dienas no piegādes dienas
- Sūtījumu var izsekot vietnē https://www.dpd.com/lv/lv/.
- Saņemot sūtījumu, lūdzu, pārbaudiet sūtījuma iepakojuma stāvokli, jo īpaši to, vai mūsu lente nav bojāta un vai tā nav salabota ar lenti ar citu apdruku, baltu lenti vai caurspīdīgu lenti.
- Ja rodas šaubas par iepakojuma vai pakas stāvokli, jums ir iespēja atteikties no sūtījuma. Šādā gadījumā nekavējoties informējiet mūs par turpmāko rīcību.
- Ja jūs pārņemat pasūtījumu un tikai vēlāk konstatējat pakas bojājumus vai satura zudumu, mēs vairs nevaram uzsākt sūdzību procesu starp jums un piegādes uzņēmumu. Mēs nevaram ņemt vērā vēlākās sūdzības.
- Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, apmeklējiet https://www.dpd.com/lv/lv/palidziba/.
Omniva paku skapis 2,95 €
- Sūtījumu piegādās kurjerpasta uzņēmums „Omniva”.
- Sūtīšanas brīdī jums pa e-pastu tiks nosūtīta informācija, tostarp izsekošanas numurs.
- Paredzamo piegādes datumu skatiet preces aprakstā.
- Pilna saņemšanas punktu karte, kā arī darbalaiki un cita informācija ir pieejama šeit: https://www.omniva.lv/privats/adreses
- Jūs saņemsiet īsziņu un e-pasta ziņojumu, kad sūtījums tiks nogādāts saņemšanas vietā.
- Pakas tiek uzglabātas saņemšanas punktā 7 kalendārās dienas no piegādes dienas.
- Sūtījumu var izsekot šeit: https://www.omniva.lv/privats/sutijuma_atrasanas_vieta
- Saņemot paku, lūdzu, pārbaudiet iepakojuma stāvokli, sevišķi, vai mūsu lente nav bojāta un vai tā nav atkārtoti pārlīmēta ar lenti ar citu apdruku, baltu lenti vai caurspīdīgu lenti.
- Ja saņemat savu pasūtījumu un tikai vēlāk atklājat, ka iepakojums ir bojāts vai tajā trūkst satura, mēs vairs nevaram uzsākt sūdzības procesu starp jums un piegādes uzņēmumu. Mēs nevaram izskatīt novēlotas sūdzības.
- Lai uzzinātu vairāk apmeklējiet: https://www.omniva.lv/privats/palidzet/pakalpojumi
Piegāde mājās ar Omniva 3,95 €
- Sūtījumu piegādās kurjerpasta uzņēmums „Omniva”.
- Sūtīšanas brīdī jums pa e-pastu tiks nosūtīta informācija, tostarp izsekošanas numurs.
- Paredzamo piegādes datumu skatiet preces aprakstā.
- Jūs saņemsiet zvanu vai īsziņu ar informāciju par piegādes laiku uz jūsu adresi.
- Sūtījumu var izsekot šeit: https://www.omniva.lv/privats/sutijuma_atrasanas_vieta
- Saņemot paku, lūdzu, pārbaudiet iepakojuma stāvokli, sevišķi, vai mūsu lente nav bojāta un vai tā nav atkārtoti pārlīmēta ar lenti ar citu apdruku, baltu lenti vai caurspīdīgu lenti. Ja ir radušies bojājumi vai ir aizdomas par bojājumiem, pieņemot piegādi, norādiet šo iebildumu un bojājumu specifikāciju vadītāja ziņojumā.
- Ja rodas šaubas par iepakojuma vai sūtījuma stāvokli, jums ir iespēja atteikties no sūtījuma. Šādā gadījumā nekavējoties informējiet mūs par turpmāko rīcību.
- Ja saņemat savu pasūtījumu un tikai vēlāk atklājat, ka iepakojums ir bojāts vai tajā trūkst satura, mēs vairs nevaram uzsākt sūdzības procesu starp jums un piegādes uzņēmumu. Mēs nevaram izskatīt novēlotas sūdzības.
- Lai uzzinātu vairāk apmeklējiet: https://www.omniva.lv/privats/palidzet/pakalpojumi
Piegāde mājās ar DPD 3,95 €
- Sūtījumu piegādā kurjeru uzņēmums DPD.
- Nosūtīšanas brīdī jums pa e-pastu tiek nosūtīta informācija, tostarp sūtījuma numurs.
- Piegāde ilgst 2-3 darba dienas.
- Kad sūtījums tiks nogādāts saņemšanas punktā, jūs saņemsiet SMS un e-pasta vēstuli.
- Piegādes dienā jūs saņemsiet informatīvu īsziņu ar aptuvenu piegādes laiku.
- Sūtījumu var izsekot vietnē https://www.dpd.com/lv/lv/.
- Saņemot sūtījumu, lūdzu, pārbaudiet sūtījuma iepakojuma stāvokli, jo īpaši to, vai mūsu lente nav bojāta un vai tā nav salabota ar lenti ar citu apdruku, baltu lenti vai caurspīdīgu lenti. Ja ir radušies bojājumi vai ir aizdomas par bojājumiem, parakstoties par sūtījumu piegādi, norādiet šo iebildumu un bojājumu specifikāciju autovadītāja ziņojumā.
- Ja rodas šaubas par iepakojuma vai pakas stāvokli, jums ir iespēja atteikties no sūtījuma. Šādā gadījumā nekavējoties informējiet mūs par turpmāko rīcību.
- Ja jūs pārņemat pasūtījumu un tikai vēlāk konstatējat pakas bojājumus vai satura zudumu, mēs vairs nevaram uzsākt sūdzību procesu starp jums un piegādes uzņēmumu. Mēs nevaram ņemt vērā vēlākās sūdzības.
- Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, apmeklējiet https://www.dpd.com/lv/lv/palidziba/.
Maksājuma veidi
Apmaksa ar karti
- Ļoti ērts maksājumu veids. Pēc pasūtījuma izveidošanas jūs tiekat novirzīts uz bankas drošo maksājumu vārteju, kur ievadāt nepieciešamos datus. Ja darījums būs autorizēts, maksājums tiks veikts nekavējoties, un preces jums tiks nosūtītas ne vēlāk kā nākamajā darba dienā.
- Mēs atbalstām 3D Secure protokolu. Mūsu darbiniekiem nav piekļuves jūsu kartes datiem.
- Apnicis aizpildīt maksājumu informāciju? Tad vienkārši, nākamajā pirkuma reizē, saglabājiet savu norēķinu karti nākamajā, noklikšķinot uz Atcerēties norēķinu karti nākamajam pirkumam. Jūsu maksājumu informācija tiks droši saglabāta mūsu maksājumu vārtejā, un nākamreiz, kad veiksiet pirkumu, jūs vienkārši izvēlaties, ar kuru karti vēlaties maksāt, ilgi neaizpildot nepieciešamo informāciju. Mūsu darbiniekiem nav piekļuves šai sensitīvajai informācijai. Jūsu saglabātās norēķinu kartes varat pārvaldīt jūsu konta cilnē Manas norēķinu kartes
Apple Pay
Google Pay
- Vienkārši maksājiet ar norēķinu karti, kas saglabāta jūsu Google kontā.
Pēcmaksa 2,00 €
- Visbiežāk izmantotais maksāšanas veids. Par precēm samaksāsiet pasūtījuma piegādes brīdī pasta piegādātājam (kurjeram) vai pastā.