


Augšējās notis Augšējās notis — tās attīstās uzreiz pēc smaržu lietošanas. Tās rada pirmo iespaidu un mēdz būt diez gan intensīvas, taču ne ilgstoši. | Bumbieris, Mandarīns, Kalabrijas bergamote |
Sirds notis Sirds notis — smaržu sirds notis parādās pēc dažām minūtēm, kad augšējās notis lēnām izplēn. Šīs notis parasti jūtamas no 2 līdz 3 stundām. | Neroli, Apelsīna ziedi, jasmine sambac absolute |
Pamata notis Pamata notis — pēdējais un bieži ilgākais smaržu evolūcijas posms uz jūsu ādas. Ilgst no 4 stundām, kā arī var būt jūtamas vēl pēc dienas. | Dzintars, Benzoīns, Madagaskaras vaniļa, Baltais muskuss |
Aromāta kategorija | ziedu |
Ilgtspējība | atkārtoti uzpildāms iepakojums |
Bagāts ar jauniem klasiskiem un neparastiem aromātiem un noteikti paradoksu pilns — šāds ir zīmola Prada parfimērijas ūdens sievietēm Paradoxe atkārtoti uzpildāmā pudelītē. Tā aromātu kompozīcija apbur ar ziedu un dzintara notīm, ko papildina citrusaugļi un maigā Madagaskaras vaniļa.
- ziedu un ambras aromāts, kas ir lieliski piemērots jebkuram notikumam
- atkārtoti uzpildāmā pudelītē, kas saudzē vidi
- smaržu reklāmas seja ir aktrise Emma Vatsone
Smaržas sastāvs
Vispirms sajutīsiet Kalabrijas bergamoti, neroli un Ambrofix™, kuras ambras notis piešķir aromātam siltumu. Tad atveras saldās mandarīna, apelsīnu ziedu un benzoīna notis. Aromāta pamata notis, kas uz ādas saglabājas visilgāk, veido gardais bumbieris, jasmīns, maigā Madagaskaras vaniļa un revolucionārā muskusa molekula Serenolide™.
Smaržas stāsts
Zīmola Prada smaržu Paradoxe kompozīcijas radīšanā piedalījās parfimēri Nadēža Legarlantezeka, Šjamala Mezondjī un Antuāns Mezondjī, kuru idejas lieliski saskanēja ar Mjučas Pradas un Rafa Simonsa redzējumu. Šādi dienas gaismu ieraudzīja aromāts, kas ir ideāls paradoksu, vienmēr aktuālu aromātu un avangarda iemiesojums. Par parfimērijas ūdens reklāmas seju kļuva Emma Vatsone. Un tā kā zīmolam Prada rūp ilgtspēja, smaržu pudelīte ir atkārtoti uzpildāma.