Augšējās notis Augšējās notis — tās attīstās uzreiz pēc smaržu lietošanas. Tās rada pirmo iespaidu un mēdz būt diez gan intensīvas, taču ne ilgstoši. | ar upeni, Jamaikas pipari, Sūna |
Sirds notis Sirds notis — smaržu sirds notis parādās pēc dažām minūtēm, kad augšējās notis lēnām izplēn. Šīs notis parasti jūtamas no 2 līdz 3 stundām. | Kalnrozīte, Augu sula, balzama egle |
Pamata notis Pamata notis — pēdējais un bieži ilgākais smaržu evolūcijas posms uz jūsu ādas. Ilgst no 4 stundām, kā arī var būt jūtamas vēl pēc dienas. | vīraks, Pačūlija, Atlass, ciedru eļļa |
Aromāta kategorija | aromātisks, koka |
Iegremdējieties maģiska meža zemes aromātā
Dodieties uz burvīgu mežu, kur seni koki čukst noslēpumus un klīst mītiskas radības. Parfimērijas ūdens Maison Margiela REPLICA Soul of the Forest ved cauri mistiskai zemes ainavai, no jauna savienojot jūs ar dabu sūnu un brīnumu dūmakā. Šis aromāts iedvesmo došanos ar basām kājām meža sirdī, kur katrs smaržas elements savijas, veidojot rāmu meža svētnīcu.
- mistisks unisex aromāts, kas asociējas ar meža sirdi
- ieskauj zemes nošu aromātā
- pieejams gludā, melnā stikla flakonā
Smaržu sastāvs
Parfimērijas ūdens Maison Margiela REPLICA Soul of the Forest atveras ar zemes nošu, gandrīz mitriem Jamaikas piparu, upeņu pumpuru un sūnu akordiem. Sirds notīs jūtami kalnrozītes un augu sulas akordi, savukārt egļu balzams rada bagātīgu, sveķainu dziļumu. Pamata notis atklāj vīraka eļļu, pačūlijas eļļu ar zemes akordu un sausa atlasa ciedra eļļu ar koksnes aromātu, tos papildinot ar gudrības slāņiem un saikni ar mežu.
Smaržu stāsts
Zīmols Maison Margiela, kuru 1988. gadā dibināja beļģu dizainers Martins Margiela, piedāvā unikālu pieeju tradīciju izmainīšanai. Zīmola līnija REPLICA, kas tika izlaista 2012. gadā, ir veltīta personisku atmiņu raisīšanai caur smaržām, piedāvājot baudījumu ar spilgtiem attēliem un emocijām, ko nodrošina katrs smaržu flakons.