Zīmola Rabanne aromāti ir radīti, balstoties uz ideju par izsmalcinātību, kvalitāti un ekstravaganci. Aromātu kompozīcijas ir pieejamas unikāla dizaina pudelītēs un ir tikpat neierastas, kā paša zīmola dizainera dzīve un darbi.
Rabanne ir pseidonīms, ar kuru Fransisko Ravaneda Kuervo kļuva slavens. Spāņu dizainers uzauga Francijā, kur strādāja vairākos Parīzes modes namos, līdz 1966. gadā dibināja pats savu zīmolu. Viņa eklektiskais dizains un neierastu materiālu izvēle piesaistīja pasaules uzmanību, un zīmols ātri ieguva starptautiska mēroga atzinību.
Tikai trīs gadus pēc zīmola dibināšanas zīmols Rabanne nāca klajā ar pirmajām smaržām, un kopš šī laika tām pievienojušies arī vairāki citi aromāti sievietēm un vīriešiem. Sākotnējās ziedu kompozīcijas vēlāk papildināja koksnes un pikantas sastāvdaļas, kas piešķīra aromātiem zīmolam raksturīgo seksapīlu. Rabanne 1 Million ir spilgts zīmola kvalitātes un mūsdienu klasikas piemērs.
Zīmols Paco Rabanne jaunā, drosmīgā laikmetā kļūst par Rabanne
Tuvojoties 60. gadadienai, leģendārais modes un parfimērijas nams Paco Rabanne uzsāk pārmaiņu ceļu, mainot zīmola nosaukumu uz vienkārši Rabanne. Šīs pārmaiņas simbolizē būtisku nama pagrieziena punktu, iezīmējot ievērojamas izaugsmes desmitgadi un vēstot par nākotni, kurā mode un skaistums apvienojas vienā unikālā zīmolā un dzīvesveidā. Jaunajam, drosmīgajam pavērsienam iedvesma gūta no nama arhīviem, jo īpaši no tā pirmā aromāta Calandre, kas tika radīts 1969. gadā. Šī evolūcija atspoguļo modernizētu un globālu pieeju, kas apliecina Rabanne apņemšanos sākt jaunu radošuma un inovāciju laikmetu.