Pāriet uz galveno saturu

Elizabeth Arden

Par zīmolu Elizabeth Arden

Savu pirmo skaistumkopšanas salonu Elizabete Ardēna atvēra Ņujorkas 5. avēnijā laikā, kad reti kura sieviete izvēlējās sākt uzņēmējdarbību vai lietot dekoratīvo kosmētiku. Tādējādi vairāk nekā pirms gadsimta šī leģendārā novatore un darījumu sieviete ielika pamatus kosmētikas nozarei Amerikā.

 

Ardēna bija viena no pirmajām, kas kosmētikā sāka izmantot zinātnes novitātes un atbalstīja holistisku pieeju skaistumkopšanai. Viņa aicināja sievietes rūpēties par ādas mitrināšanu, izvairīties no uzturēšanās tiešos saules staros un sportot katru dienu. Zīmola Elizabeth Arden filozofija ir rūpēties par ādu, nevis to aizklāt.

Viņas nākotnes redzējums bija nelokāms, Elizabete Ardēna rūpējās, lai zīmola ražojumi spētu patiesi palīdzēt sievietēm, un daudzi no tiem ātri kļuva par ikonām, piemēram, iecienītais krēms Elizabeth Arden Eight Hour, leģendārais aromāts Elizabeth Arden Blue Grass un slavenā lūpukrāsa Elizabeth Arden drosmīgi sarkanā krāsā.

Zīmola Elizabeth Arden līdzekļi ik dienu palīdz cilvēkiem visā pasaulē justies skaistākiem un pārliecinātākiem par sevi, turklāt arī pašas zīmola dibinātājas dzīves stāsts joprojām daudziem ir liels iedvesmas avots.





Skatīt visu tekstu slēpt tekstu