#TRENDING
Skatīt visu tekstu
Profesionālā dekoratīvā kosmētika M·A·C jau gadiem nosaka tendences modes skatu aizkulisēs. Zīmols sadarbojas ar slaveniem māksliniekiem, modes dizaineriem un popkultūras ikonām, un tā moto ir “visi vecumi, visas rases, visi dzimumi”. Nav brīnums, ka miljoniem cilvēku tas nozīmē vairāk kā skaistumkopšanas zīmols.
Uzņēmums Make-up Art Cosmetics tika dibināts Toronto, Kanādā, kad tirgū trūka kvalitatīvas dekoratīvās kosmētikas. Grima mākslinieks un fotogrāfs Frenks Toskans kopā ar frizieri Frenku Andželo radīja savu dekoratīvās kosmētikas līniju, kas atbilst fotogrāfiju un mākslinieciskā grima standartiem, pārsteidzot skaistumkopšanas nozari.
Vienreizēji plašs dekoratīvās kosmētikas klāsts, valdzinājuma un elegances apvienojums ar ielu stilu un praktiskumu, profesionāli grima mākslinieki vienkāršu veikala asistentu vietā un nedaudz dumpinieciska gara — tie ir iemesli, kāpēc zīmols MAC ir vienreizējs un populārs. Šobrīd tas ir pārstāvēts 90 valstīs un piedāvā 50 dažādas līdzekļu līnijas.
Skatīt visu tekstu