Pāriet uz galveno saturu

Carolina Herrera

Par zīmolu Carolina Herrera

„Man ir pienākums pret mūsdienu sievieti — likt viņai justies pārliecinātai, modernai un, galvenokārt, skaistai.” Šie ir Venecuēlas modes dizaineres Karolīnas Herreras vārdi, kas atspoguļojas viņas 1980. gadā dibinātā uzņēmuma darbībā.

Dažādu kultūru ietekme ir veidojusi neatkārtojamo un dziļi personisko Karolīnas Herreras stilu. Ar leģendārās žurnāla Vogue redaktores Diānas Vrīlendas palīdzību viņa, izpelnoties lielu kritiķu atzinību, debitēja ar savu modes sēriju Ņujorkas Metropolitēna klubā. Drīz viņa sāka modelēt apģērbus Žaklīnai un Kerolainai Kenedijām, Lorai Bušai un vēlāk arī Mišelai Obamai.

Zīmols 1988. gadā veiksmīgi ienāca aromātu pasaulē ar savām pirmajām smaržām, kuru nosaukums bija Carolina Herrera. Dažus gadus vēlāk sērija Carolina Herrera 212 jo īpaši aizrāva pasauli, pateicoties savam nosaukumam, kas atsaucas uz slaveno Manhetenas adresi, un tagad zīmols Carolina Herrera nāk klajā ar smaržām Good Girl un Bad Boy. Tāpat kā viss smaržu klāsts, arī šie aromāti iemieso greznību un nebeidzamu eleganci.

Skatīt visu tekstu slēpt tekstu