Calvin Klein

Par zīmolu Calvin Klein

Zīmolu 1968. gadā dibināja Kelvins Kleins un viņa darījumu partneris Berijs Švarcs. Divdesmitā gadsimta 80. gados Kelvins Kleins necilo džinsa audumu pārvērta par iekārojamu dizaina apģērbu, izveidojot zīmola nosaukuma izšuvumu uz džinsu aizmugurējās kabatas.

Calvin Klein ir zīmols, ko raksturo vienkāršs, izkopts un neuzkrītošs dizains. Zīmola Calvin Klein atpazīstamību parfimērijas jomā iemantoja, pateicoties ne vien aromātu kompozīcijām, bet arī nevainojamam dizainam. 70. gadu sākumā Kleins nāca klajā ar pirmajiem aromātiem, kas joprojām turpina iemiesot šīs desmitgades garu.

Pagājušā gadsimta 90. gadu sākumā Calvin Klein iepazīstināja pasauli ar revolucionārajām smaržām Obsession un Eternity, kas ir kļuvušas par leģendāriem aromātiem un nostiprinājušas zīmola pozīcijas starptautiskajā tirgū. Zīmola Calvin Klein smaržas ir radītas sadarbībā ar vadošajiem parfimēriem no visas pasaules un uzņēmuma Coty, kas ir vadošais kosmētikas uzņēmums pasaules tirgū, aizbildniecībā.

Izdzirdot nosaukumu Calvin Klein…

..ko jūs domājat par Calvin Klein rokassomiņām, apakšveļu vai leģendāro aromātu Euphoria? Visas atbildes ir pareizas.

Zīmols Calvin Klein piedāvā plašu preču klāstu. Iespējams, arī jūsu skapī vai kosmētikas somiņā ir atrodams kāds no šī zīmola izstrādājumiem. Calvin Klein ir pasaulslavens dzīvesstila zīmols, ko raksturo drosme un progresīvi ideāli, kas atspoguļojas zīmola valdzinošajā un nereti minimālisma estētikā. Calvin Klein vienmēr ir bijis pazīstams kā mūsdienīgs, klasisks un provokatīvs zīmols, kas stāv pāri laikam. Taču tas nebūtu iedomājams bez Kelvina Kleina, kurš dzimis Bronksā 1942. gada 19. novembrī.

Kelvins Kleins — nezināmais dizainers

Neskaitot paša dizainera talantu un ieguldīto darbu, daļa zīmola Calvin Klein panākumu ir arī Kelvina vecāku nopelns. Viņa tēvam piederēja pārtikas preču veikals, savukārt mātei, kura strādāja pie šuvēja, bija dedzīga interese par modi un dizainu, kas iedvesmoja arī viņas dēlu. Kelvina pirmās mākslinieciskās spējas izpaudās pusaudža gados, zīmējot modes skices. Savu talantu viņš turpināja attīstīt mākslas un dizaina novirziena vidusskolā un vēlāk, 1963. gadā, absolvēja Ņujorkas Pavalsts universitāti.

Zīmola Calvin Klein attīstība

Nākamos piecus gadus pirms uzņēmējdarbības sākšanas Kelvins Kleins krāja pieredzi. Viņa uznāciens uz modes pasaules skatuves notika 1968. gadā, kad kopā ar sadarbības partneri Beriju Švarcu dibināja savu uzņēmumu. Drīz vien abi vīrieši kļuva pazīstami, pateicoties saviem uzvalkiem un mēteļiem, kam sekoja arī zīmola Calvin Klein panākumi sporta apģērbu segmentā.

Zīmola Calvin Klein mode no A līdz Ž

Divdesmitā gadsimta 70. gadu sākumā Kelvina Kleina panākumi pieņēmās spēkā, un zīmols sāka piedāvāt aizvien plašāku modes preču klāstu, tai skaitā arī aksesuārus. Zīmola Calvin Klein apavi sievietēm, rokassomiņas un zābaki ātri vien sasniedza plašu pieprasījumu, pateicoties zīmola minimālisma stilam, kas ļāva šos ražojumus viegli kombinēt. Savu uzvaras gājienu zīmols turpināja arī 80. gados, turpinot paplašināties un gūstot vēl lielākus panākumus ar pirmo apakšveļas kolekciju. Pat zīmola Calvin Klein smaržas daudziem klientiem kļuva par svarīgu aksesuāru.

Calvin Klein ikvienam un katru dienu

Calvin Klein ir mātesuzņēmums vairākiem citiem zīmoliem. Calvin Klein Underwear mārketinga stratēģijā izmanto provokatīvus elementus, lai reklamētu augstākās kvalitātes apakšveļas izstrādājumus — pārsteidzoši ērtos Calvin Klein bokserus, kā arī apakšveļu sievietēm. Calvin Klein Jeans pārstāv zīmola neformālo apģērbu segmentu. Džinsi ar novalkājuma efektu un moderno apģērbu sērija ir iemantojuši slavu, pateicoties izstrādājumu kvalitātei un unikālajām detaļām. Savukārt Calvin Klein Performance piedāvā preces aktīviem vīriešiem un sievietēm, kā arī peldkostīmus un peldbikses, apavus un bērnu apģērbus.

Zīmola Calvin Klein smaržas

Veiksmīgām modes kolekcijām drīz vien sekoja arī parfimērija. Tieši tāpēc zīmola Calvin Klein aromāti ir iecienīti visā pasaulē jau daudzus gadus. Augstā kvalitāte un daudzu parfimēru rūpīgais darbs ir patiešām atmaksājies — sievietes un vīrieši ar lepnumu lieto zīmola Calvin Klein smaržas.

Zīmola Calvin Klein smaržas sievietēm

Zīmola Calvin Klein smaržas sieviešu maņas priecē jau kopš 20. gadsimta 80. gadiem, kad zīmols pirmo reizi nāca klajā ar pikanto austrumu aromātu Calvin Klein Obsession. Taču arī pārējās zīmola Calvin Klein smaržas ir pierādījums tam, ka tas lieliski pārvalda parfimērijas mākslu. Aromāts CK Eternity sievietēm ir pieejams dažādās versijās, tai skaitā Calvin Klein Eternity Air, Flame, Intense un Moment, turklāt lielākā daļa sieviešu noteikti būs sajūsmā par dāvanu komplektu Calvin Klein Eternity.

Reibinošais un noturīgais aromāts, kā arī neatkārtojamais smaržu pudelītes dizains ir galvenie iemesli, kāpēc sievietes ir tik ļoti iecienījušas smaržūdeni Calvin Klein Euphoria jau kopš 2005. gada, kad tas pirmo reizi parādījās tirgū. Vēlāk aromāts kļuva pieejams arī kā smaržūdens CK Deep Euphoria. Turklāt gan aromātam Euphoria, gan Deep Euphoria ir izstrādāta arī vieglākas intensitātes versija — tualetes ūdens Calvin Klein Euphoria, kas ir lieliski piemērots lietošanai ikdienā.

Calvin Klein Beauty un Sheer Beauty izceļ sievišķo skaistumu. Tualetes ūdens CK One Shock un IN2U ir ideāli piemēroti aromāti drosmīgām sievietēm, kas ņem no dzīves visu, ko tā spēj sniegt.

Zīmola Calvin Klein smaržas vīriešiem

Zīmola Calvin Klein pēcskūšanās līdzeklis vīriešiem vienmēr ir eleganta un klasiska izvēle — tas ir lieliski piemērots jebkuram mūsdienīgam vīrietim. Gluži tāpat kā CK Obsession sievietēm, arī smaržūdens Calvin Klein Obsession vīriešiem nav zaudējis savu popularitāti un ir iecienīts aromāts daudzu vīriešu vidū jau kopš 20. gadsimta 80. gadiem — gluži kā CK Eternity.

Tualetes ūdens Calvin Klein Eternity kļuva par ikonu zīmola CK vīriešu aromātu pasaulē. Oriģinālajam vīriešu aromātam Eternity vēlāk pievienojās CK Eternity Air, Flame, kā arī smaržūdens Eternity. Dāvanu komplektu Calvin Klein Eternity novērtēs arī tie, kas neuzskata sevi par parfimērijas entuziastiem. Sieviešu aromāta Euphoria iespaidīgie panākumi iedvesmoja zīmola veidotājus radīt tualetes ūdeni Euphoria arī vīriešiem, tādējādi izveidojot valdzinošu smaržu duetu.

Tualetes ūdens vīriešiem CK One simbolizē svaigumu, kas ir sastopams arī aromātos CK One Shock un CK Free. Taču smaržas CK One savu atpazīstamību galvenokārt izpelnījās, pateicoties dzimumneitrāliem tualetes ūdeņiem, kas 20. gadsimta 90. gados Kelvinam Kleinam palīdzēja sākt smaržu revolūciju.

Zīmola Calvin Klein dzimumneitrālas smaržas

Kļūstot par zīmola Calvin Klein pieprasītāko aromātu, tualetes ūdens CK One pierādīja, ka vairs nebija nepieciešams nošķirt robežu starp sievietēm un vīriešiem radītajiem aromātiem. Lai aptvertu dažādas gaumes, Calvin Klein izveidoja arī citus dzimumneitrālus aromātus — CK One Gold vai Platinum būs lieliska izvēle tiem, kas dod priekšroku kaut kam īpašam, savukārt CK One Summer iemieso mežonīgu vasaru. Iepazīstiet daudzveidīgo zīmola Calvin Klein smaržu klāstu!

Skatīt visu tekstu slēpt tekstu

Iesakām