Pāriet uz galveno saturu

Nina Ricci

Par zīmolu Nina Ricci

Modes dizainere Nīna Riči savos dizainos vienmēr iekļāva sievišķību, izsmalcinātību un minimālismu. Viņas augstās modes nams tika dibināts Parīzē 1932. gadā, un kopš tā laika parīzieši valkā viņas izsmalcinātos darinājumus. Sadarbojoties ar savu dēlu, dizainere jau drīz sāka piedāvāt arī zīmola Nina Ricci smaržas, kas ātri kļuva par neatņemamu franču zīmolu sastāvdaļu.

Uzņēmuma pirmās smaržas Nina Ricci Coeur Joie tika izlaistas 1946. gadā, bet nākamās — L’Air du Temps — savu slavas gājienu sāka 1948. gadā. Smaržu esence bija iepildīta slavenajā pudelītē ar kristāla dūju, kas kļuvusi part mīlestības un brīvības simbolu. Šīs smaržas kļuvušas par zīmola klasiku. To popularitāti nostiprināja modes nama starptautiskie panākumi, un šis smaržas turpina iedvesmot visus zīmola Nina Ricci dizainus un smaržas.

Skatīt visu tekstu slēpt tekstu