



Mercedes-Benz The Move apraksts
Augšējās notis Augšējās notis — tās attīstās uzreiz pēc smaržu lietošanas. Tās rada pirmo iespaidu un mēdz būt diez gan intensīvas, taču ne ilgstoši. | Ābeles ziedi, Greipfrūts, Kardamons |
Sirds notis Sirds notis — smaržu sirds notis parādās pēc dažām minūtēm, kad augšējās notis lēnām izplēn. Šīs notis parasti jūtamas no 2 līdz 3 stundām. | Sāls, Ģerānija, Jūras notis |
Pamata notis Pamata notis — pēdējais un bieži ilgākais smaržu evolūcijas posms uz jūsu ādas. Ilgst no 4 stundām, kā arī var būt jūtamas vēl pēc dienas. | Egle, Tonkas pupiņas |
Aromāta kategorija | aromātisks, ūdens |
Tas tika radīts tūkstošgades paaudzei, taču uzreiz kļūst par raksturīgu smaržu ikvienam, kurš to sajūt. Tualetes ūdens vīriešiem Mercedes-Benz The Move smaržā izpauž sajūtu, kas rodas, braucot cauri pilsētai un pilnībā to iekarojot.
- aromātiskas smaržas ar jūras notīm
- prezentēts 2019. gadā
- īstā izvēle ne tikai zīmola Mercedes-Benz cienītājiem
Smaržu sastāvs
Vispirms atklājas greipfrūti ar tiem raksturīgo skābumu, pikants kardamons un ābolu ziedi. Sākuma notīm seko jūras notis, sāls un ģerānija. Tonka pupiņas un egles notis noslēguma fāzē piešķirs radīs apetītlīgu noskaņu.
Smaržu stāsts
Visiem, kas ilgojas pēc brīvības un vēlas izbaudīt katru savas dzīves mirkli, ir radīts vīriešu aromāts Mercedes-Benz The Move. Tās radītājs ir Dominiks Ropions (Dominique Ropion), un viņa mērķis bija ar šo aromātu sasniegt visu tūkstošgades paaudzi. Šīs aromātiskās, dinamiskās smaržas pauž ideju, ka pasaule ir kustībā un visi cilvēki ir kustībā kopā ar to.