Pāriet uz galveno saturu

MAX FACTOR

Par zīmolu Max Factor

 Zīmola Max Factor skaistumkopšanas līdzekļi ir viena no lielākajām dekoratīvās kosmētikas leģendām. Zīmola vēsture aizsākās 20. gadsimtā, un tā reklāmas sauklis Grima mākslinieku dekoratīvā kosmētika atspoguļo Holivudas zelta laikmetu, kad zīmols Max Factor bija cieši saistīts kino pasaules mākslu un burvību.

 

Makss Faktors bija poļu izcelsmes grima mākslinieks ar skatu nākotnē. 1914. gadā viņš pārcēlās uz Losandželosu, lai būtu tuvāk daudzsološajai kino uzņemšanas nozarei. Šeit viņš atvēra dekoratīvās kosmētikas veikalu un jau drīz ieguva plašu klientu loku, galvenokārt aktierus, kuri nāca pie viņa pēc padoma, bet citi grima mākslinieki ar nepacietību gaidīja katru jauno līdzekli. Bet Makss Faktors uzskatīja, ka dekoratīvajai kosmētikai jābūt pieejamai ikvienam, sākot pārdot savas preces ārpus savas nozares klientu loka.

Vairāk nekā 100 gadu vēstures laikā zīmols Max Factor ir laidis tirgū virkni jau par klasiku kļuvušus līdzekļus. Viens no pirmajiem bija īpašais Maksa Faktora radītais tonālais krēms kinoaktieriem, kā arī zelta putekļi matiem. Pēdējā laikā zīmols ir vairāk zināms ar skropstu tušu Max Factor 2000 Calorie un ilgnoturīgo lūpukrāsu Max Factor Lipfinity.

Skatīt visu tekstu slēpt tekstu