Zīmolu Clarins raksturo aizrautība skaistumkopšanas līdzekļu izstrādē. Clarins ir sinonīms augstas kvalitātes ādas kopšanas un skaistumkopšanas līdzekļiem. Šo izsmalcināto franču zīmolu 1954. gadā izveidoja medicīnas students Žaks Kurtēns-Klarēns, kurš Parīzē atvēra pirmo zīmola Clarins skaistumkopšanas mācību salonu. Tas bija aizsākums vienam no vēsturē prominentākajiem skaistumkopšanas zīmoliem.
Mūsdienās zīmola Clarins modes preču veikaliņi ir sastopami vairāk nekā 150 pasaules valstīs, un šim zīmolam ir miljoniem uzticīgu klientu, tostarp skaistākās slavenības, piemēram, Eva Longorija, Madonna, Naomi Votsa, Rīza Viterspūna, Lūsija Liu, Sindija Kroforda un Keita Mosa.
Zīmola Clarins filozofijas pamatā ir atbildība pret vidi, tāpēc zīmols priekšroku dod augu sastāvdaļu līdzekļu izstrādei. Zīmola Clarins laboratorijas, ārsti, biologi, kosmetologi un citu jomi lietpratēji pastāvīgi analizē un testē tūkstošiem augu, izmantojot to īpašības, lai sasniegtu labākos rezultātus.
Plašais zīmola Clarins dekoratīvās kosmētikas, ādas kopšanas un ķermeņa kopšanas līdzekļu klāsts piedāvā tikai iedarbīgākos risinājumus visām kosmētikas lietošanas vajadzībām. Šo risinājumu pamatā ir daba, tradīcijas un dziļa cieņa pret sievieti un viņas skaistumu.
Clarins nav tikai zīmols, bet arī apņemšanās padarīt dzīvi skaistāku, cienīt dabu un aizsargāt bioloģisko daudzveidību. Bet pirmais un vissvarīgākais ir zīmola Clarins panākumu stāsts par brīnišķīgu ģimeni, kuras pamatā ir sievietes skaistums un līdzsvars starp dabu un zinātni.
Zīmolam Clarins daba ir nebeidzams iedvesmas un jaunrades avots. (Olivjē Kurtēns-Klarēns)
Skatīt visu tekstu