Zīmola Bourjois skaistumkopšanas līdzekļi tirgū ienāca 1863. gadā ar skatuves un dekoratīvās kosmētikas zīmolu. Tas viss aizsākās ar aktieri Žozefu Albēru Ponsēnu, kurš sāka veidot dekoratīvo kosmētiku saviem kolēģiem. Drīz vien pieprasījums pēc viņa līdzekļiem pārsniedza teātra pasaules robežas un zīmola Bourjois grims kļuva slavens visā Parīzē, pateicoties tā kvalitātei, praktiskumam un elegantajam dizainam.
Mūsdienās Bourjois turpina iedibinātās skaistumkopšanas līdzekļu tradīcijas ar vienkāršas, parocīgas un aizraujošas lietošanas precēm. Zīmola Bourjois skropstu tuša joprojām sniedz izteiksmīgu izskatu un tonālais krēms Bourjois Healthy Mix lieliski izgaismo jebkuru seju. Vienīgā atšķirība — tagad šis ir klientu iecienīts zīmols visā pasaulē.