Pāriet uz galveno saturu

Paco Rabanne

Par zīmolu Paco Rabanne

Zīmola Paco Rabanne aromāti ir radīti, balstoties uz ideju par izsmalcinātību, kvalitāti un ekstravaganci. Aromātu kompozīcijas ir pieejamas unikāla dizaina pudelītēs un ir tikpat neierastas, kā paša zīmola dizainera dzīve un darbi.

Pako Rabanne ir pseidonīms, ar kuru Fransisko Ravaneda Kuervo kļuva slavens. Spāņu dizainers uzauga Francijā, kur strādāja vairākos Parīzes modes namos, līdz 1966. gadā dibināja pats savu zīmolu. Viņa eklektiskais dizains un neierastu materiālu izvēle piesaistīja pasaules uzmanību, un zīmols ātri ieguva starptautiska mēroga atzinību.

Tikai trīs gadus pēc zīmola dibināšanas zīmols Paco Rabanne nāca klajā ar pirmajām smaržām, un kopš šī laika tām pievienojušies arī vairāki citi aromāti sievietēm un vīriešiem. Sākotnējās ziedu kompozīcijas vēlāk papildināja koksnes un pikantas sastāvdaļas, kas piešķīra aromātiem zīmolam raksturīgo seksapīlu. Paco Rabanne 1 Million ir spilgts zīmola kvalitātes un mūsdienu klasikas piemērs.

Skatīt visu tekstu slēpt tekstu