











Hugo Boss BOSS Bottled apraksts
Produktam var būt cits iepakojums nekā attēlā redzamais sakarā ar ražotāja veikto iepakojuma atjauninājumu.
Augšējās notis Augšējās notis — tās attīstās uzreiz pēc smaržu lietošanas. Tās rada pirmo iespaidu un mēdz būt diez gan intensīvas, taču ne ilgstoši. | Ābols |
Sirds notis Sirds notis — smaržu sirds notis parādās pēc dažām minūtēm, kad augšējās notis lēnām izplēn. Šīs notis parasti jūtamas no 2 līdz 3 stundām. | ar kanēli, Ģerānija |
Pamata notis Pamata notis — pēdējais un bieži ilgākais smaržu evolūcijas posms uz jūsu ādas. Ilgst no 4 stundām, kā arī var būt jūtamas vēl pēc dienas. | Koka aromāti |
Aromāta kategorija | ass, koka |
Pašpārliecināts, ambiciozs un gatavs panākumiem. Vai tas raksturo arī Jūs? Tualetes ūdens Hugo Boss BOSS Bottled ir ideāla izvēle 21. gadsimta vīrietim. Izmēģiniet eleganto un pārlaicīgo aromātu, ko izvēlas miljoniem vīriešu pasaulē.
- svaigs koksnes un garšvielu aromāts
- modernam un mērķtiecīgam vīrietim
- piemērots lietošanai ikdienā
Smaržu sastāvs
Smaržīgas plūmju, ābolu un svaigu citrusaugļu esences augšējās notis lieliski izceļ ikviena vīrieša unikālo personību. Seksuālu pievilcību piešķir sildošo krustnagliņu un kanēļa notis, kas kopā ar neļķēm un mahagoniju veido tualetes ūdens kodolu. Ciedrs un sandalkoks kopā ar vaniļu, vetivēriju un savdabīgo olīvkoku rada spēcīgu smaržu sastāva pamatu.
Smaržu stāsts
Tualetes ūdens BOSS Bottled nonāca pārdošanā jau 1998. gadā, piesakot sevi kā kaut ko svaigu un nebijušu, salīdzinot ar citiem aromātiem. Tas nekavējoties kļuva par bestselleru un joprojām saglabā milzu popularitāti. 2017. gadā harismātiskais aktieris Kriss Hemsvorts kļuva par šo smaržu reklāmas seju. Ikoniskā un minimālistiskā pudelīte ir pārliecības un mūsdienīguma izpausme.