


Augšējās notis Augšējās notis — tās attīstās uzreiz pēc smaržu lietošanas. Tās rada pirmo iespaidu un mēdz būt diez gan intensīvas, taču ne ilgstoši. | Kardamons, Citrusaugļi, Kaviārs, Melnie pipari |
Sirds notis Sirds notis — smaržu sirds notis parādās pēc dažām minūtēm, kad augšējās notis lēnām izplēn. Šīs notis parasti jūtamas no 2 līdz 3 stundām. | Jūras notis |
Pamata notis Pamata notis — pēdējais un bieži ilgākais smaržu evolūcijas posms uz jūsu ādas. Ilgst no 4 stundām, kā arī var būt jūtamas vēl pēc dienas. | Smilts, Sūna, Kašmira koksne |
Aromāta kategorija | ūdens, koka |
Komplekta veids | Dāvanu komplekts |
Īpaši gadījumi prasa īpašas dāvanas neatkarīgi no tā, vai vēlaties ar tām iepriecināt sevi vai savus tuvākos. Dāvanu komplektā Guess Seductive Homme Blue ir rūpīgi izvēlētu un ar mīlestību sakomplektētu smaržu un kosmētikas līdzekļu kombinācija, kas jums vai jūsu tuvākajiem uzburs smaidu sejā, izpētot tos visus uzreiz vai atverot pakāpeniski mēneša laikā.
Raksturojums:
- lieliski piemērots kā dāvana
- skaista somiņa kā dāvana
- grezns izpildījums
Komplektā ietilpst:
- Tualetes ūdens (EDT) 100 ml
- Dušas želeja 100 ml
- Dezodorants un ķermeņa atsvaidzinātājs 170 g
- Kosmētikas maciņš
Visu sastāvdaļu saraksts
Guess Seductive Homme Blue Tualetes ūdens (EDT) vīriešiem
ALCOHOL DENAT., WATER/EAU (AQUA), FRAGRANCE/PARFUM, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BENZOPHENONE-3, PROPYLENE GLYCOL, BHT, LINALOOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, LIMONENE, GERANIOL, CITRAL, CITRONELLOL, COUMARIN, BLUE 1 (CI 42090), YELLOW 5 (CI 19140), RED 33 (CI 17200).
Par produkta sastāvu ir atbildīgs ražotājs. Iespējamo izmaiņu dēļ iesakām pārbaudīt produkta sastāvu tieši uz iepakojuma.
Zīmolu GUESS 1981. gadā dibināja brāļi Marčiano, kuri pameta Francijas dienvidus, lai īstenotu amerikāņu sapni. Iedvesmojoties no Eiropas kultūras, brāļi mainīja izpratni par džinsu dizainu.
Bloomingdale's bija pirmais universālveikals, kas atzinīgi novērtēja zīmolu, pasūtot divus desmitus džinsu pāru. Tie pazuda no plauktiem dažu stundu laikā. Tas bija sākums ilgam veiksmes stāstam. GUESS ātri vien kļuva par jauna, seksīga un piedzīvojumiem bagāta dzīvesveida simbolu. Vairākas desmitgades GUESS mudināja cilvēkus sapņot ar savu ikonisko un pārlaicīgo reklāmas kampaņu palīdzību, kas pārvērta nezināmas sejas par slaveniem modeļiem.
Šodien GUESS ir globāls dzīvesstila zīmols ar pilnu džinsu, apģērbu un aksesuāru klāstu, kas ir pieejams vairāk nekā 100 valstīs visā pasaulē.
GuessSeductive Homme Blue Dāvanu komplekts V. vīriešiem
Tualetes ūdens (EDT) 100 ml + Dušas želeja 100 ml + Dezodorants un ķermeņa atsvaidzinātājs 170 g + Kosmētikas maciņš