



Chopard Cašmir apraksts
Šo preci ražotājs iesaiņojis, neizmantojot celofānu.
Produktam var būt cits iepakojums nekā attēlā redzamais sakarā ar ražotāja veikto iepakojuma atjauninājumu.
Augšējās notis Augšējās notis — tās attīstās uzreiz pēc smaržu lietošanas. Tās rada pirmo iespaidu un mēdz būt diez gan intensīvas, taču ne ilgstoši. | ar bergamoti, Persiks, Kokosrieksts, Mango |
Sirds notis Sirds notis — smaržu sirds notis parādās pēc dažām minūtēm, kad augšējās notis lēnām izplēn. Šīs notis parasti jūtamas no 2 līdz 3 stundām. | Jasmīns, Maijpuķīte |
Pamata notis Pamata notis — pēdējais un bieži ilgākais smaržu evolūcijas posms uz jūsu ādas. Ilgst no 4 stundām, kā arī var būt jūtamas vēl pēc dienas. | Dzintars, Pačūlija, Muskuss, Vaniļa |
Aromāta kategorija | austrumu |
Iepakojuma izmērs | ceļojumu iepakojums (līdz 100 ml) |
Izbaudiet patiesi greznu piedzīvojumu. Parfimērijas ūdens sievietēm Chopard Cašmir ieskauj siltā austrumu aromātā un rada sajūtu, it kā ap pleciem būtu apvīta omulīga kašmira šalle.
- siltas austrumnieciskas smaržas sievietēm
- pirmās luksusa zīmola Chopard smaržas
- pudelītē, kas atveido juvelierizstrādājumu
Smaržu sastāvs
Smaržu aromāts atklājas ar augļu notīm, tostarp sulīga mango, salda persika, eksotiska kokosrieksta un bergamotes notīm. Sirdī dominē ziedu notis ar jasmīna un maijpuķītes aromātu. Pamata notis veido koksne, tostarp silta sandalkoka, dzintara, muskusa, pačūlijas un vaniļas notis.
Smaržu stāsts
Zīmols Chopard tika dibināts Šveicē 1860. gadā un joprojām ir viens no nozīmīgākajiem greznu rotaslietu un aksesuāru ražotājiem. Zīmols ienāca parfimērijas pasaulē 1992. gadā, kad pirmo reizi tika laistas klajā smaržas sievietēm Cašmir.